Organizacija

ORGANIZACIJSKA STRUKTURA TVRTKE

RADNE SKUPINE

Rad u tvrtki HENNLICH u Hrvatskoj, kao i u drugim zemljama gdje je tvrtka HENNLICH prisutna, organizira se u radnim skupinama.

  • Operativni timovi svakodnevno imaju izravan kontakt s klijentima
  • Servisni timovi djeluju kao podrška kontrolingu, računovodstvu, marketingu, skladištu, sigurnosti na radu.

Svaki prodajni tim je je visoko specijaliziran za određeno područje, kao npr. energetski lanci, fleksibilni kabeli, linearna tehnika, pumpe, mlaznice, sustavi za centralno podmazivanje, brtve za hidrauliku, mjerni uređaji, spojnice, uređaji za detekciju curenja vode, itd.

Svaki prodajni tim unutar naše organizacije sastoji se od:

  • Prodajnog inženjera za savjetovanje na terenu
  • Prodajnog inženjera za pripremu tehničkih rješenja 
  • Komercijalnih asistenata

Timovi su međusobno povezani preko centralnog high-tech softvera. Sve informacije vezane uz kupce, proizvode te realizacije su tamo pohranjene.

PARTNERSTVO

Sve HENNLICH tvrtke imaju dva snažna stupa:

1.stup: distribucija proizvoda međunarodnih renomiranih proizvođača djelomice po narudžbi (reprezentacije, projekti) i djelomice od prodaje robe sa velikih HENNLICH lagera.

2.stup: vlastita proizvodnja i usluga rada (instalacije, servis, održavanje). Vlastiti programi koji nadopunjuju programe zastupništva i koji omogućuju cjelokupnu ponudu na bazi "ključ u ruke ".

Ističemo za 1. stup našu obavezu za "Single-Source-partnerstvom", što znači da HENNLICH s dobavljačima radi na ekskluzivnoj bazi, s kojima je usko povezan.

Za 2.stup ističemo redovita ulaganja u proizvodnju, skladište, montažu te vlastite razvojne projekte.

Uska suradnja unutar 22 zemlje u kojima je HENNLICH prisutan (stanje 2016) omogućuje stalnu razmjenu izazova i rješenja raznih ideja.

Članice HENNLICH grupe su pravno neovisne tvrtke koje su u vlasništvu tvrtke osnivača.

Zbog toga je osigurana visoka motivacija i dugoročno razmišljanje orijentirano prema klijentu.

Suradnja u HENNLICH grupi je organizirana po uzoru EU-a : nema "dominantne centrale" nego jedna visoka samostalnost pojedine tvrtke u svakoj zemlji sa lokalnim vlasnikom - direktorom.

Ključne funkcije, koje su za sve zemlje važne, prenose se u "komisiju HENNLICH grupe" gdje će biti izvršene. Na primjer izrada i održavanje web stranice, web marketing, posebni projekti...

Najviše tijelo koje odlučuje o zajedničkim strategijama je RHG (Vijeće HENNLICH grupe), koje se okuplja dva puta godišnje i sastoji se od menadžera pojedinih kompanija.