Sistemi za centralno podmazivanje

Centralni sustavi podmazivanja osiguravaju redovito i automatsko podmazivanje strojeva,vozila i postrojenja. Tehnologija podmazivanja je grana koja istražuje unošenje sredstava za podmazivanje između dodirnih površina tijela u svrhu smanjenja trenja i troškova,a uštede se ostvaruju na nekoliko razina:

  • smanjenje energetskih gubitaka - zbog smanjenog trenja između dodirnih točaka
  • smanjenje troškova održavanja - smanjenje troškova rezervnih dijelova,manja potrošnja maziva ( ušteda 30-35% ),prevencija neplaniranih zastoja
  • produženi životni vijek opreme

Po relevantnim istraživanjima oko 60% ležajeva prerano otkaže, oko 35% njih koji otkažu kao glavni krivac je loše podmazivanje, a oko 20% zbog kontaminacije maziva, što znači da kvalitetno podmazivanje sprječava 55% kvarova na ležajevima.

Karakteristike centralnog podmazivanja su;

  • kratki intervali između cikusa podmazivanja
  • osiguravajuoptimalnu količinu masti i dugi radni vijek ležaja
  • male količine maziva iz centralnog rezervoara maziva sprečavaju kontaminaciju i oštečenje brtvi ležaja
  • za kritične točke podmazivanja postoji mogučnost nadgledanja

Karakteristike ručnog podmazivanja su:

  • prisutnost viška maziva i kontaminacije nakon podmazivanja,oštečenje brtvi ležaja
  • do slijedečeg ciklusa podmazivanja mazivo se potroši i ležaj uđe u zonu povečanog trošenja i trenja
  • neke mazalne točke dostupne su samo kada je stroj u stanju mirovanja

Nudimo:

  • sisteme centralnih podmazivanja za jednostavne i složene aplikacije
  • tehničko savjetovanje,sustav za mjerenje projekcija
  • isporuku opreme i rezervnih dijelova
  • montažu sustava
  • puštanje u rad,obuku i održavanje
  • servis u garantnom i van garantnom roku
  • opskrbu rezervnih dijelova

Centralni sustavi podmazivanja mogu se podijeliti u različite kategorije po različitim točkama gledišta.U posebnu vrstu spadaju sustavi podmazivanja cirkulirajučim uljem gdje ulje osim funkcije podmazivanja ima i  ulogu hlađenja. Kao što naziv i kaže,ulje cirkulira u sustavu i jedino moguće curenje u sustavu jest kada se mjenja ulje ili nadopunjuje sustav. Cirkulacijksi sustav je zatvoreni sustav no većina sustava za podmazivanje su otvoreni krugovi gdje se koristi ulje.

Zbog potrošnje maziva za vrijeme podmazivanja ove sustave nazivamo sustave sa gubitkom maziva,a njih dijelimo prema različitim stajalištima. Pojedini sustavi su  kategorizirani prema njihovoj svrsi korištenja.

Druckschmiersysteme für Öl- oder Fettschmierung

Sustavi dizajnirani za podmazivanje pojedinačnih ležajeva, grupnih ležajeva,strojeva,proizvodnih linija i cijelih proizvodnih jedinica. Izvor tlaka maziva je povezan sa mjestom podmazivanja tlačnim vodom, mazivo do točki podmazivanja dolazi pod tlakom.

Schmiersysteme für Lager mit Mischung Öl-Luft

Sustav za podmazivanje ležajeva mješavinom ulja i zraka. Zrak je transportni medij za kapljice ulja a služi i kao rashladni medij.

Schmiersysteme offener Rädergetriebe

Sofisticirani sustavi za podmazivanje otvorenih zupčanika.

Schmiersysteme der Ketten

Mogućnosti centralnog podmazivanja za sve tipove lanaca.

Th Davkovani LubeMaster

Sustavi za doziranje točno određene količina maziva. Dozirana količina može biti u kubičnim milimetrima, centimetrima ili decimetrima.

Sistemi za podmazivanje minimalnom količinom maziva

Sistemi za podmazivanje minalnom količinom maziva; ulja raspršenoj u struji zraka, ili samo ulja i masti